12.10.09

ZMIANY

Przyszedł czas na zmiany. Różne. W ostatnich miesiącach w moim życiu osobistym, zawodowym, także literackim wiele się wydarzyło. Decyzja o zamknięciu Mictlanu była decyzją malutką w porównaniu do innych, jakie musiałem podjąć, ale również trudną, bowiem przez ponad dwa lata o tę stronę dbałem najlepiej jak potrafiłem. Niestety, problemy techniczne zwyciężyły.

Od tej chwili wszelakie kwestie związane z moją literaturą będę poruszał na niniejszym blogu. Nie jestem mocny w stricte „blogowaniu”, więc daruję sobie osobiste wynurzenia. Po prostu literatura. I sprawy okołoliterackie. Prowadzenie strony autorskiej, czy też bloga, jest mi potrzebne. To motywuje. Nie pozwala spocząć na laurach. Nawet jeśli będzie tu włazić tylko kilka osób, to wystarczy, abym mógł czuć się zdopingowany. W końcu czasami trzeba zapodać jakieś newsy, pokazać, że człowiek nie zasypuje gruszek w popiele, ale jednak coś tam pisze. Bo pisze. Całkiem sporo.

Najbardziej smutny okazał się dla mnie (wiem, że dla Kazka Kyrcza również) fakt, że znowu przesunęła się data premiery naszej powieści SIEDLISKO. Doprawdy nie mam pojęcia kiedy ujrzy ona światło dzienne. Być może jeszcze w tym miesiącu, a być może nie. No cóż, tak to już jest w wydawniczym światku. Do końca nie wiadomo jak się sprawy potoczą.

Za to w listopadzie wyjdzie antologia opowiadań grozy CITY 1, którą wyda Forma. Znajdziecie w niej sporo tekstów autorów bardziej i mniej znanych. Będzie tam również moje dość długie opowiadanie o tematyce wampirzej (mocne, pojechane po bandzie, chyba miejscami obrzydliwe) SPOTKANIE PO LATACH. Już teraz szczerze zachęcam do lektury.

Zaś w sieci jest już dostępny nowy Grabarz Polski, w którym znalazł się mój szort na sto słów Z PAMIĘTNIKA FRYZJERA oraz recenzja książki HOTEL TRANSYLVANIA autorstwa Chelsea Quinn Yarbro. Nowa Graba to także recka SIEDLISKA, którą skrobnął Sebastian Drabik i niedługi tekścik na temat tejże powieści, jaki popełniłem na spółkę z Kazkiem Kyrczem.

Cóż, to tyle na dzisiaj. Życzę krwawego popołudnia!

4 komentarze:

  1. Będzie dobrze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się kończy, coś zaczyna... Wierzę, że to nowe będzie jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym o wynurzeniach ch�tnie poczyta�a:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro potrzebujesz motywacji, to masz:). Jestem w trakcie lektury Sępów, prawie przy końcu. Całkiem nieźle, wzrasta apetycik na więcej, chociaż czasy kiedy nurzałam się w horrorach dawno minęły. Pisz, rozwijaj talent - tylko ograniczaj choć trochę krwawe wtręty, bo to później za mną cały dzień chodzi, brrr;) Trzymam kciuki za premierę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń